Monday, March 9, 2020

Τι θέλω να γίνω και η προσωπική μου ιστορία

Τι θέλω να γίνω και η προσωπική μου ιστορία:
  • Θέλω να ανήκω στον κόσμο της διανόησης για αυτό θα γίνω συγγραφέας φιλοσοφικών δοκιμών, λογοτεχνικών βιβλίων και σεναριογράφος.
  • Θέλω να γίνω δημοσιογράφος της επιστήμης , της τέχνης, της επιχειρηματικότητας , της φιλοσοφίας κ.τ.λ.π και να αρθρογραφώ πάνω σε αυτά τα θέματα.
  • Θέλω να γίνω ο ίδιος επιχειρηματίας και να ασχολούμαι καθημερινά με δημόσιες σχέσεις, ΜΚΟ, ΜΜΕ , marketing και επικοινωνία και με την δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση στην αρχή και ύστερα με την πρωτοβάθμια( εκπαίδευση).
  • Θέλω να ασχοληθώ με ιδιωτικά και δημόσια μουσεία, με ιδιωτικά και δημόσια ερευνητικά και εκπαιδευτικά ιδρύματα και με φορείς που δραστηριοποιούνται στην Ευρωπαική Ήπειρο, με τον εθελοντισμό, με τον ακτιβισμό και  τις φιλανθρωπίες.
  • Θέλω να ασχοληθώ με την Βιολογία και συγκεκριμένα με την Γενετική και την Μοριακή Βιολογία καθώς, με την επιστημονική έρευνα καθώς και με την συγγραφή επιστημονικών βιβλίων (βεβαίως- βεβαίως). 
Η προσωπική φιλοσοφική μου ιστορία 

Την περίοδο  Σεπτέμβριος  2002 με 2007 όταν ήμουν περίπου 5 χρονών και ζούσα σε διάφορα μέρη του νομού Αττικής (έχω γενέθλια στις 28 Νοεμβρίου)μέχρι περίπου τα 10 μου ο παππούς μου όποτε τον επισκεπτόμουν στο σπίτι του ή όποτε συνέβαινε το ανάποδο με τον ίδιο μελετούσα ιστορία,νεοελληνική λογοτεχνία, αρχαιοελληνική και νεοελληνική φιλοσοφία, δημοτική και καθαρεύουσα γιατί ο ίδιος ήταν φιλόλογος της ελληνικής γλώσσας, δάσκαλος δημοτικής εκπαίδευσης δοκιμιογράφος και ποιητής. Ο παππούς μου ήταν από την Ακανθού  στο κατεχόμενο μέρος της Κύπρου από την Τουρκία και το όνομα του Κυριάκος Πλησής και είναι πολύ γνωστός στην Κύπρο και στην Ελλάδα  και στους παλαιότερους. Αυτή η κατ οίκον εκπαίδευση τελείωσε με το θάνατο του τον Ιούνιο του 2007. Είχε γεννηθεί το 1929 στην Ακανθού και ήταν ο πατέρας της μητέρας μου.
  Αυτός με επηρέασε πάρα πολύ και εξακολουθεί να με επηρεάζει ο τρόπος σκέψης του, η φιλοσοφία του και η ποιητική του χροιά. 

Μετά στην Γ γυμνασίου όταν έμενα στην Κύπρο  το 2011 με 2012 ήθελα να ασχοληθώ με την Βιολογία( συγκεκριμένα με την γενετική) και ακόμα θέλω. Το 2013 ήθελα να γίνω συγγραφέας επιστημονικής λογοτεχνίας και από τότε γράφω το ίδιο βιβλίο( σιγά- σιγά) και αυτόματα ήθελα να ασχοληθώ με την σεναριογραφία κινηματογράφου. Το 2015 λίγους μήνες μετά που είχα τελειώσει το λύκειο στην Κύπρο - τον Οκτώβριο - σκέφτηκα να ασχοληθώ με όλα τα υπόλοιπα που γράφω ποιο πάνω ( στην αρχή). Και τέλος το 2019 με δέχτηκαν στο τμήμα  Σπουδές στις Φυσικές Επιστήμες (Physical Sciences) στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο( ΕΑΠ) που είναι εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Και ειλικρινά με όλα αυτά ασχολούμαι και θα ασχολούμαι μάλλον για πάντα, αυτό μου αρέσει και για αυτό είμαι και ευτυχισμένος. Και ο λόγο που έκανα αυτό το blog είναι για να πω δημόσια τις φιλοσοφικές μου, καλλιτεχνικές και επιστημονικές μου απόψεις με βάση την βιβλιογραφία που βρίσκω κάθε φορά και να δημοσιοποιώ την εκπαίδευση μου και την δουλειά μου.

Στέλιος Χατζηνικολάου



1 comment:

Η ταινία "Ένα για το δρόμο" και οι εξαρτήσεις

 Η ταινία "Ένα για το δρόμο" ή στά αγγλικά "One for the road" είναι μια Γερμανική δραματική κομεντί, 115 λεπτών παραγωγή...