Friday, March 6, 2020

Τα επαγγελματικά μου και τα φοιτητικά μου

Τα επαγγελματικά μου και τα φοιτητικά μου

Ποιος θα περίμενε ότι μετά από την διετία 2013 - 2015 θα ξανάρχιζα την μελέτη και την έρευνα πάνω σε θέματα λογικής φιλοσοφίας( λογικισμού), λογικής επιστήμης, μαθηματικών, πληροφορικής,φυσικής, χημείας και βιολογίας όμως αυτήν την φορά για τις σπουδές μου και ίσως εκδώσω κάτι στο blog μου ή ίσως γράψω βιβλίο.
Αυτό προσπαθούσα να κάνω την διετία 2013 με 2015 όταν ήμουν Β και Γ λυκείου αλλά τελικά κατέληξα να ψάχνω τι να σπουδάσω μέχρι το 2019.Και βρήκα τις σπουδές στις φυσικές επιστήμες(δηλαδή φυσική) της σχολής θετικών επιστημών και τεχνολογίας στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο που είναι εξ αποστάσεως, έχει μαθήματα μαθηματικών, φυσικής, χημείας και βιολογίας και θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντική για μένα σε προσωπικό επίπεδο αλλά και για την ανθρωπότητα. Φοιτώ σε αυτό το τμήμα γιατί επηρεάστηκα από το βιβλίο του βιολόγου James D. Watson " η ιστορία της γενετικής επανάστασης"( το έχει γράψει μαζί με δύο άλλους που δεν θυμάμαι τα ονόματα τους). Επίσης επηρεάστηκα από έναν ξάδερφο μου μαθηματικό που δουλεύει σαν προγραμματιστής στο Μόναχο και την συμβία του που είναι χημικός και κάνει το διδακτορικό της στη μοριακή βιολογία σε ένα από τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου και ήταν αυτοί που με φιλοξένησαν στο Μόναχο τον περασμένο Αύγουστο για 5 μέρες.Είναι καλοί μου φίλοι και όποτε κάνω παρέα μαζί τους μιλάμε μεταξύ άλλων για θετικές επιστήμες, φιλοσοφία και πολιτική.

Το άλλο που κάνω εκτός από το blog μου είναι ότι γράφω 4 βιβλία:

Το ένα είναι εκλαίκευση και η ιστορία της γενετικής και όλων των επιμέρους κλάδων της.
Το άλλο είναι φιλοσοφικά δοκίμια για όλα τα θέματα που αφορούν την ανθρωπότητα και τους ηγέτες της.
Και τα άλλα δύο είναι μυθιστορήματα. Το ένα είναι μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας και ερωτικής λογοτεχνίας και το άλλο είναι κοινωνικό μυθιστόρημα βασισμένο σε αληθινές ιστορίες ανθρώπων.


Και φυσικά συνέχεια εκπαιδεύομαι και επιμορφώνομαι πάνω σε διάφορους κλάδους.

Στυλιανός Χατζηνικολάου


No comments:

Post a Comment

Η ταινία "Ένα για το δρόμο" και οι εξαρτήσεις

 Η ταινία "Ένα για το δρόμο" ή στά αγγλικά "One for the road" είναι μια Γερμανική δραματική κομεντί, 115 λεπτών παραγωγή...