Friday, February 21, 2020

Τα θέματα που γράφω και που θα γράφω στο blog μου

Τα θέματα που γράφω και που θα γράφω στο blog μου

Το blog μου το δημιούργησα για να λέω τις απόψεις μου σχετικά με όλα τα εκπαιδευτικά πεδία με βάση  συγκεγκριμένη βιβλιογραφία και αρθρογραφία κάθε φορά και συνεντεύξεις. Δηλαδή με τις θετικές επιστήμες και τις εφαρμογές τους, τις επιστήμες μηχανικής, τις επιστήμες υγείας, τις νομικές επιστήμες,τις ανθρωπιστικές και κοινωνικές επιστήμες, τις επιστήμες οικονομίας και διοίκησης, τις καλές τέχνες, τις γραφικές τέχνες, τις οπτικοακουστικές τέχνες , τις παραστατικές τέχνες,την λογοτεχνία και την δημιουργική γραφή, όλα τα πεδία της φιλοσοφίας, και όλες τις διεπιστημονικές περιοχές όπως την νευροεπιστήμη, την γνωστική επιστήμη, την περιβαλλοντική επιστήμη κτλπ. Επίσης θα γράφω κριτική για τα ταξίδια που θα πηγαίνω κάθε φορά ή που έχω πάει

    Θα γράφω για θέματα όπως η κουλτούρα της Σιγκαπούρης ή της Γαλλίας και για θέματα όπως ο δυτικός πολιτισμός, την μεσογειακή αναιμία, η τριτοβάθμια εκπαίδευση της Ελλάδας και του Ηνωμένου Βασιλείου κ.α. Τέλος θα προσπαθώ να γράφω άρθρα στα Ελληνικά, στα Αγγλικά, στα Γαλλικά με πηγές κυρίως από Ελληνικά, Αγγλικά, Γαλλικά, Ολλανδικά, Αφρικάανς και Γερμανικά .

Στέλιος Χατζηνικολάου

No comments:

Post a Comment

Η ταινία "Ένα για το δρόμο" και οι εξαρτήσεις

 Η ταινία "Ένα για το δρόμο" ή στά αγγλικά "One for the road" είναι μια Γερμανική δραματική κομεντί, 115 λεπτών παραγωγή...