Thursday, May 27, 2021

Χωρισμοί

 Χωρισμοί


Οι χωρισμοί είτε είναι μεταξύ φίλων, είτε είναι μεταξύ συγγενών, συνεργατών, είτε είναι μεταξύ ενός ζευγαριού είναι μια πολύ δυσάρεστη κατάσταση που σε μερικές περιπτώσεις είναι αναπόφευκτη. 

Λυπάμαι πραγματικά όσους χωρίζουν για τον οποιοδήποτε λόγο αλλά δεν μπορούμε πάντα να είμαστε μαζί με τον άλλον ή με την άλλη, με εκείνον ή με εκείνη γιατί μπορεί να μην θέλει ή να μην μπορεί. Μπορεί να μην θέλουν/θέλει λόγω φόρτου εργασίας, μετακόμισης, σπουδών, ή απλά δεν ταιριάζουμε πια  και τελευταία τσακωνόμασταν πολύ και χωρίς λόγο. Δυστυχώς πρέπει όλοι να προχωρήσουμε αλλιώς η ψυχολογική σύγκρουση είναι αναπόφευκτη. 

Δυστυχώς με έχει πιάσει τις τελευταίες ημέρες ένα αψυχολόγητο και απίστευτο άγχος, για την ακρίβεια με έχει πιάσει τρόμος, μήπως και όλα τα γνωστά μου ζευγάρια ή πολλές παρέες φίλων και συνεργατών  χωρίσουν εξαιτίας μου μόνο και μόνο επειδή τους ζηλεύω επειδή εκείνοι έχουν όλα όσα θέλω. Γλωσσολόγοι, Κοινωνιολόγοι, Ιστορικοί της Τέχνης, Ιστορικοί , Χημικοί, Βιολόγοι, καλλιτέχνες, λογοτέχνες, επιχειρηματίες, πολιτικοί και φοιτητές κλπ. νιώθω πως όλοι με κοιτάνε και νιώθω πως όλοι νομίζουν ότι θα τους καταστρέψω την ζωή επειδή έτυχε να διαφωνήσουμε σε φιλοσοφικά ζητήματα ή επειδή όταν βρεθήκαμε είχα τα ψυχοσωματικά κι σε συνδυασμό με το ότι διαφωνήσαμε ξέσπασα σε αυτούς τους ανθρώπους  για δικά μου θέματα. Ειλικρινά, βρε σεις δεν φταίτε πουθενά, εγώ δεν νιώθω πολύ καλά μερικές φορές και χωρίς λόγο.

Οπότε θέλω να ζητήσω συγγνώμη που συμπεριφέρομαι σαν τους συγγραφείς: Αύγουστο Κορτώ, Arthur Rimbaud και Virginia Woolf. Έχω πολλές τύψεις, καταλαβαίνω τα λάθη μου όμως δεν ξέρω πως να τα διορθώσω. Δυστυχώς για μένα και για τους Έλληνες αλλά και για τους Κύπριους διαφωνώ έντονα ή τσακώνομαι μαζί τους 8 χρόνια  τώρα και χωρίς λόγο. 8 χρόνια τώρα δεν νιώθω ιδιαίτερα καλά, για την ακρίβεια έχω μεταπτώσεις στην διάθεση μου( κάτι παρόμοιο συμβαίνει ή συνέβαινε με τους  τρεις παραπάνω συγγραφείς). Τσακώνομαι με όλο τον κόσμο για άνευ ουσίας θέματα και δυστυχώς δυσκολεύομαι να κάνω φίλους, δεν μπορώ να τους κρατήσω για πάνω από δύο μήνες.  Και για να δουλέψω ούτε λόγος και τέλος δεν κάνω τίποτα που να με ευχαριστεί. 

Σας τα γράφω όλα αυτά για να ζητήσω συγγνώμη αλλά και πόσο λυπάμαι που σας πλήγωσα.

No comments:

Post a Comment

Η ταινία "Ένα για το δρόμο" και οι εξαρτήσεις

 Η ταινία "Ένα για το δρόμο" ή στά αγγλικά "One for the road" είναι μια Γερμανική δραματική κομεντί, 115 λεπτών παραγωγή...