Sunday, September 19, 2021

ΣΕ ΘΈΛΩ

 Σε θέλω


Σε θέλω και τώρα και πάντα

Σε θέλω σήμερα και αύριο και χθες 

Σε θέλω δίπλα μου αλλά και απέναντι μου 


Σε χρειάζομαι για να ζωγραφίζουμε μαζί 

Σε χρειάζομαι για να γράψουμε  μαζί 

Σε χρειάζομαι ακόμα και για να μαγειρέψουμε 


Μου λείπεις ακόμα και όταν είμαστε μαζί 

Μου λείπεις όταν κάνουμε έρωτα 

Μου λείπεις όταν ταξιδεύεις 


Θέλω συνέχεια να κάνουμε έρωτα, ρομαντικό και intimate

Θέλω να δημιουργούμε μαζί στη τέχνη, στη φωτογραφία και στη συγγραφή 

Θέλω να δημιουργούμε μαζί στη μουσική, στο χορό και στην υποκριτική 


Χωρίς εσένα δεν θα πετύχω στα κοινά  και στα ανθρώπινα δικαιώματα

Χωρίς εσένα είμαι ένα άνθρωπος που δεν μπορεί να κάνει και πολλά για την ανθρωπότητα 


Rozalia Emma de Venecia  15/5/2013 



No comments:

Post a Comment

Η ταινία "Ένα για το δρόμο" και οι εξαρτήσεις

 Η ταινία "Ένα για το δρόμο" ή στά αγγλικά "One for the road" είναι μια Γερμανική δραματική κομεντί, 115 λεπτών παραγωγή...